Hur reklamerar jag en utebliven tidning?

För att kunna anmäla utebliven papperstidning så kan du använda vårt mailformulär genom att klicka här.

Från och med den 30/3 - 2020 - byter vi system och då kan du enkelt reklamera din tidning när det passar dig bäst enligt nedan instruktion;

För att kunna anmäla utebliven papperstidning vid prenumeration av Papper & Digital loggar du in på Mitt AT.

Reklamation via Mitt AT:
Väl inne under fliken ”Reklamation” så väljer du vilket datum som tidningen uteblivit under ”Datum”, tydliggör vad som skett med tidningen under ”Problem” och klickar sedan på ”Reklamera” för att spara reklamationen.

Observera att du endast kan reklamera utebliven tidning om du har en papperstidning.

Som prenumerant av Digital & Papper ingår e-tidningen, som är den digitala versionen av papperstidningen. E-tidningen kommer ut varje utgivningsdag, hela året och har precis samma innehåll som papperstidningen.
Alingsås Tidning Kundservice Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.